سایت فری‌اتریوم

 

در این مطلب، سایتی را به شما معرفی می‌کنم که ارز دیجیتال با ارزش اتریوم را به کاربرانش می‌پردازد. این سایت فری اتریوم (Free Ethereum) نام دارد و یک سایت فاست (Faucet) است. اتریوم یکی از مهمترین ارزهای دیجیتال است و بعد از بیت‌کوین بالاترین ارزش را در میان ارزهای دیجیتال دارا می‌باشد. به اعتقاد خیلی‌ها ارزش این ارز در آینده رشد فراوانی خواهد داشت و در حال حاضر بهترین فرصت است که هر شخصی به جمع‌آوری اتریوم بپردازد.

اما درباره سایت فری اتریوم اینکه تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه Roll کلیک کنید تا سایت به شما اتریوم پرداخت کند. شما می‌توانید این کار را هر ساعت یک بار انجام دهید. به عبارتی فاصله زمانی میان دو بار کلیک کردن شما یک ساعت یا 60 دقیقه خواهد بود. شما برای کلیک بر روی Roll باید به هنگامی که به اکانت‌تان وارد می‌شوید به قسمت Faucet بروید.

شما همچنین می‌توانید از طریق گرفتن زیرمجموعه نیز درآمد کسب کنید. میزان کمیسیون پرداختی این سایت %50 است که فوق‌العاده می‌باشد. بدین ترتیب به اندازه نصف مبلغ هر کلیک که زیرمجموعه‌های شما دریافت می‌کنند، به حساب شما به عنوان پورسانت واریز می‌شود. یعنی هر دو بار کلیک کردن زیرمجموعه‌های شما بر روی Roll معادل یکبار کلیک کردن خود شما می‌باشد. این مبلغ علاوه بر مبلغی است که زیرمجموعه‌ها دریافت می‌کنند و به هیچ وجه از مبلغ دریافتی زیرمجموعه‌ها کم نخواهد شد. این سایت علاوه بر کلیک بر روی Roll و گرفتن زیرمجموعه، بخش‌ دیگری برای کسب درآمد دارا می‌باشد که آن قرعه‌کشی این سایت است و می‌توانید با برنده شدن در قرعه‌کشی نیز به درآمد خود از این سایت بیافزایید.

برای دریافت درآمد خود از این سایت، در صورت نداشتن کیف‌پول، ابتدا یک حساب کیف‌پول کوینومی باز کنید و بعد از دانلود و نصب نرم‌افزار آن، به هنگام اجرای نرم‌افزار و از قسمت اضافه کردن کوین‌ یا ارز دیجیتال، ارز دیجیتال اتریوم را به لیست ارزهای موردنظر خود اضافه کنید. برای ثبت نام و آموزش کار با کیف‌پول کوینومی، اینجا را کلیک کنید. پس از دریافت آدرس حساب از برنامه کیف‌پول، باید آن را در قسمت Profile در نوار بالایی سایت فری اتریوم ثبت کنید و سپس از قسمت Withdraw در همان نوار بالایی سایت و در کنار Profile، می‌توانید درخواست برداشت دهید.

 

لینک سایت

سایت فری‌اتریوم