کیف‌پول فاست‌پی

سایت کیف‌پول فاست‌پی

 

شما برای دریافت درآمد خود از تعداد زیادی از سایت‌ها به یک کیف‌پول واسطه نیازمند هستید که پر کاربردترین آن‌ها کیف‌پول واسطه فاست‌پی می‌باشد. کیف‌پول واسطه یا به عبارتی دیگر، کیف‌پول موقت که نام انگلیسی آن Microwallet (میکرو والت) است به کیف‌پولی گفته می‌شود که از نظر اعتبار و امن بودن در مقایسه با کیف‌پول اصلی شما در مرتبه‌ی بسیار پایین‌تری قرار می‌گیرد و تنها برای نگهداری کوتاه مدت ارزهای دیجیتال مناسب می‌باشد. بسیاری از سایت‌های فاست و یا دیگر سایت‌های کسب درآمد، پول حاصل از کار کردن در آن سایت را به صورت مستقیم به کیف‌پول اصلی و دائمی شما واریز نمی‌کنند.

به علت زمان‌بر بودن تراکنش‌های ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و کارمزد این تراکنش‌ها، برای سایت‌های فاست و غیره پرداخت مکرر و جدا جدای درآمد کاربران به کیف‌پول اصلی آن‌ها به صرفه نمی‌باشد. این مشکل بیشتر برای سایت‌هایی پیش می‌آید که مبلغ ناچیزی را به عنوان مینیمم موجودی برای برداشت از سایت، برای پرداخت‌های خود قرار داده‌اند. به همین دلیل، کیف‌پول‌هایی به عنوان واسطه پرداخت بین سایت‌های کسب درآمد و کیف‌پول اصلی به وجود آمدند تا این فرآیند انتقال را راحت‌تر کنند. به این صورت که سایت‌های کسب درآمد درآمد شما را به این کیف‌پول‌ها واریز می‌کنند و شما می‌توانید درآمد خود در این کیف‌پول‌های واسطه را مستقیم و به صورت یکجا به کیف‌پول یا والت اصلی خود منتقل نمایید.

 

کیف‌پول فاست‌پی

 

در گذشته و تا همین مدتی پیش کیف‌پول فاست‌هاب (FaucetHub) برای بسیاری سایت‌ها این نقش واسطه را ایفا می‌کرد که مدتی است که این کیف‌پول بسته شده است و به همین دلیل کیف‌پول‌های دیگری به وجود آمدند تا جایگزین آن شوند. معروف‌ترین این کیف‌پول‌ها، کیف‌پول فاست‌پی می‌باشد که اکثر سایت‌هایی که درآمد شما را با واسطه به شما می‌دهند از این کیف‌پول برای این کار استفاده می‌کنند.

کیف‌پول فاست‌پی در حال حاضر از 8 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و شما برای دریافت درآمد خود که به صورت این ارزها پرداخت می‌شوند می‌توانید از این کیف‌پول استفاده کنید. ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، داگ‌کوین، لایت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، دش، ترون و دیجی‌بایت این 8 ارز را تشکیل می‌دهند و به احتمال زیاد ارزهای بیشتری در آینده به این لیست اضافه خواهند شد.

نحوه کار با سایت فاست‌پی و مدیریت حساب‌تان در این سایت چندان پیچیده نیست. قبل از هر چیز شما باید یک حساب کیف‌پول اصلی در یکی از کیف‌پول‌های معتبر داشته باشید. همانطور که بارها در گذشته گفتیم یکی از بهترین و مطمئن‌ترین کیف‌پول‌های حال حاضر که می‌توانید برای نگهداری انواع ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنید، کیف‌پول کوینومی می‌باشد که در پست‌های گذشته نحوه باز کردن حساب کیف‌پول و نحوه کار کردن با آن را توضیح داده‌ایم.

پس از باز کردن حساب کیف‌پول باید برای ارز دیجیتال موردنظر یک آدرس حساب در کیف‌پول‌تان بسازید. سپس آدرس حساب موردنظر که باید همان آدرسی باشد که از آن برای کار در سایت‌های کسب درآمدی که به فاست‌پی واریز دارند، استفاده می‌کنید را در سایت فاست‌پی و در اکانت خود در این سایت ثبت نمایید.

برای ثبت آدرس حساب کیف‌پول اصلی خود در سایت فاست‌پی، باید در صفحه اصلی یا داشبورد (Dashboard) حساب خود در سایت فاست‌پی و در بالای صفحه، بر روی گزینه Linked Addresses کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود آدرس حساب خود و نوع کوین یا ارز دیجیتالی که این آدرس مربوط به آن است را وارد کرده و سپس بر روی دکمه سبز رنگ Link کلیک کنید. بدین ترتیب توانسته‌اید آدرس خود را در سایت فاست‌پی ثبت کنید و در جدولی که در پایین وجود دارد می‌توانید لیست آدرس‌هایی را که ثبت کرده‌اید و نوع کوین یا ارز دیجیتالی که آدرس مربوط به آن است را مشاهده نمایید.

برای برداشت درآمد خود که به صورت موجودی در سایت فاست‌پی قرار دارد باید در همان بالای صفحه، این دفعه بر روی گزینه Withdraw کلیک کنید و در فرم مربوطه نوع کوین یا ارز موردنظر را انتخاب کنید و در ردیف‌های پایینی به ترتیب آدرس حسابی که می‌خواهید موجودی خود را به آن انتقال دهید و همچنین مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد کنید و در آخر بر روی دکمه Place Withdrawal کلیک کنید. در این صفحه دو ردیف فرم در مقابل شما قرار دارد. بهتر است از فرم سمت چپ به نام Normal Withdrawal استفاده کنید چون کارمزد آن کمتر است و نهایتا تا 4 ساعت بیشتر طول نمی‌کشد تا مبلغ به حساب‌تان واریز شود.

 

برای ثبت‌نام در سایت فاست‌پی، اینجا را کلیک نمایید

لینک ایجاد کیف‌پول فاست‌پی