سایت کسب بایننس‌کوین رایگان

 

در این پست مجموعه سایت‌هایی معرفی می‌شوند که به صورت یک مجموعه گردآوری شده‌اند و در عین حال هر کدام برای خود یک سایت مستقل به شمار می‌روند. تعداد این سایت‌ها در حال حاضر 15 سایت می‌باشد و در آینده نیز به احتمال زیاد سایت‌های دیگری با ارزهای دیجیتال دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد. در حال حاضر هر کدام از این سایت‌ها به 11 زبان انگلیسی، اسپانیایی، چینی، روسی، اندونزیایی، پرتغالی، ژاپنی، عربی، دانمارکی، لهستانی و فرانسوی در دسترس هستند و امکان دارد در آینده‌ای نه چندان دور زبان فارسی هم به این لیست اضافه شود. شما می‌توانید با توجه به ارز دیجیتالی که دلتان می‌خواهد، هر چندتا سایتی که می‌خواهید را انتخاب کنید و در آنها ثبت‌نام کنید. هر سایتی مخصوص یک نوع ارز دیجیتال است. این مجموعه سایت‌ها از نظر ظاهری و ساختاری کاملا (البته به جز رنگ و ارز دیجیتال پرداختی) به هم شباهت دارند. همانطور که گفته شد، همه این سایت‌ها هر کدام در حاضر به 11 زبان در دسترس عموم هستند.

با توجه به اینکه همه سایت‌های این مجموعه در ابتدای نام خود واژه Free را دارند و قسمت دوم نام آنها مربوط به یک Coin (کوین) و ارز دیجیتال خاصی است نام مجموعه آنها را Free Coin (فری‌کوین) نامیده‌ایم. همه این سایت‌ها از نوع سایت‌های معروف به فاست (Faucet) می‌باشند و تنها کاری که شما باید انجام دهید تا از این سایت‌ها به درآمد برسید این است که هر یک ساعت یک بار بر روی دکمه Roll کلیک کنید تا بر اساس جدول شانسی که در بالای آن قرار دارد و بر حسب عدد و شماره‌ای که بر اساس جدول به دست می‌آورید، به شما مقداری از آن ارز دیجیتال خاص داده می‌شود و به موجودی شما در سایت اضافه می‌گردد.

 اما ویژگی بسیار عالی این سایت‌ها این است که کپتچا یا کد امنیتی یا انسان‌شناسی ندارند و این باعث می‌شود که از دست این کپتچاهای تصویری یا نوشتاری به هنگام کلیک بر روی ‌Roll که در اکثر سایت‌های این چنینی و فاست وجود دارند و وقت‌گیر و گاهاً مشکل هستند، راحت شوید و این سرعت عمل شما را خیلی بالاتر می‌برد و در صورتی که بخواهید با چند سایت این مجموعه و یا همه آنها کار کنید، این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید به سرعت و پشت سر هم در زمانی کوتاهی تمام سایت‌ها را Claim یا Roll کنید.

این سلسله سایت‌ها از چند سال پیش کارشان را شروع کردن و ابتدا با تنها یک سایت شروع شد و به ترتیب سایت‌های دیگری با ارزهای دیجیتال دیگر به آن پیوستند و تا حال حاضر به عدد 15 رسیدند. این سایت‌ها هر کدام یکی از ارزهای دیجیتال زیر را پرداخت می‌کنند:

اتریوم، دش، ترون، بیت‌کوین، ریپل ،  بایننس‌کوین، کاردانو، نِم، تتر، یو اس دی کوین، استیم، نئو، چِین‌لینک، لایت‌کوین، دوج‌کوین

معادل انگلیسی ارزهای دیجیتال بالا به این صورت است:

Ethereum, Dash, Tron, Bitcoin, Ripple, Binance Coin, Cardano, Nem, Tether, USD Coin, Steam, Neo, Chain Link, Litecoin, Dogecoin

علائم اختصاری یا نماد ارزهای دیجیتال بالا به ترتیب عبارتند از:

ETH, DASH, TRX, BTC, XRP, BNB, ADA, NEM, USDT, USDC, STEAM, NEO, LINK, LTC, DOGE

برای آشنایی و شناخت ارزهای دیجیتالی که در بالا نام برده شد، می‌توانید با مراجعه به صفحه واژه‌ها و اصطلاحات در بالای سایت، در قسمت معرفی ارزهای دیجیتال با هر کدام از آنها آشنا شده و با توجه به شناخت آنها، ارزهای دیجیتالی که می‌خواهید و در اینجا نام برده شد را مشخص کرده و بر اساس آن سایت‌هایی که در این پست معرفی شده‌اند را انتخاب کرده و با ثبت‌نام در آنها، کار در این سایت‌ها را آغاز کنید و به جمع‌آوری ارز دیجیتال دلخواه‌تان بپردازید.

همه این سایت‌ها درآمد شما را به صورت ارز دیجیتال و به صورت مستقیم به کیف‌پول اصلی شما واریز می‌کنند و نیازی به کیف‌پول واسطه نیست. شما باید با توجه به ارزهای دیجیتالی که می‌خواهید جمع‌آوری کنید برای هر کدام کیف‌پول مخصوص به آن ارز دیجیتال را داشته باشید. برای راحتی کار بهتر است از کیف‌پول‌هایی استفاده کنید که هم زمان از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. یکی از کیف‌پول‌هایی که پیشنهاد می‌شود از آن برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید، کیف‌پول کوینومی (Coinomi) است که در پست‌های قبلی به صورت کامل معرفی و آموزش کار با آن توضیح داده شده است و می‌توانید برای دیدن آن، اینجا را کلیک کنید. کیف‌پول کوینومی هم زمان از چیزی حدود 1770 نوع ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کند و از این لحاظ منحصر به فرد می‌باشد و از آنجا که یک کیف‌پول آفلاین است از امنیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید با نصب نرم‌افزار آن، این کیف‌پول را بر روی کامپیوتر یا گوشی موبایل خود داشته باشید.

اما شرط لازم برای برداشت درآمدتان از این سایت‌ها این است که باید موجودی شما به حدنصاب لازمِ تعیین شده از سوی آن سایت به خصوص برسد یا به عبارتی، موجودی‌تان به رقم حداقلیِ مورد نظر، برسد. اما رقم حداقلی در نظر گرفته شده از سوی هر کدام از این سایت‌ها برای اینکه بتوانید درخواست برداشت دهید، برای ارزهای زیر بدین شرح است:

  •   اتریوم :  پانصد هزار ساتوشی  ( 0.00500000  اتریوم )  
  •   دش :  یک میلیون ساتوشی  ( 0.01000000  دش )  
  •   ترون :  ده عدد  ( 10.00000000  ترون )  
  •   بیت‌کوین :  بیست‌هزار ساتوشی  ( 0.00020000  بیت‌کوین )  
  •    ریپل :  یک عدد  ( 1.00000000  ریپل )  
  •   بایننس‌کوین :  پنج میلیون ساتوشی  ( 0.05000000  بایننس‌کوین )  
  •   کاردانو :  پنج عدد  ( 5.00000000  کاردانو )  
  •   نِم :  پنج عدد  ( 5.00000000  نم )  
  •   تتر :  یک عدد  ( 1.00000000  تتر )  
  •   استیم :  پنج عدد  ( 5.00000000  استیم )  
  •   نئو :  یک عدد  ( 1.00000000  نئو )  
  •   چِین‌لینک :  ده میلیون ساتوشی  ( 0.10000000  چین‌لینک )  
  •   یو اس دی کوین :  یک عدد  ( 1.00000000  یو اس دی کوین )  
  •  لایت‌کوین : یک میلیون لیتوشی (0.01000000 لایت‌کوین)  
  •  دوج‌کوین : صد دوج (100.00000000 دوج‌کوین)  

کمیسیون هر کدام از این سایت‌ها مقدار بسیار بالای %50 است که به این معنی است که هر دو تا کلیک زیرمجموعه شما معادل یک کلیک شما، به موجودی‌تان اضافه خواهد کرد. این مبلغ علاوه بر آن مبلغی است که به زیرمجموعه شما می‌رسد و به هیچ وجه از مبلغ کلیک‌های زیرمجموعه‌های شما کم نخواهد شد. این کار برای این است که افراد راغب شوند و این سایت‌ها و روش درآمد را به افراد دیگر معرفی کرده و با ثبت‌نام دیگران، تعداد کاربران سایت را افزایش دهند. در صورتی که شما با لینک زیرمجموعه فردی دیگر که معرف شماست در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید، شما پول کامل خود را به ازای هر کلیک، دریافت خواهید کرد و به اندازه نصف آن مبلغ را معرف شما که با لینک او ثبت‌نام کرده‌اید، به صورت مازاد دریافت خواهد کرد. توجه کنید در اینجا کمیسیون پرداخت شده به معرف، از جیب صاحب سایت داده می‌شود و به جیب معرف شما منتقل می‌شود. در صورتی که شما بدون معرف و مستقیم در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید، تنها باعث می‌شود که در حالیکه دریافتی شما از هر کلیک هیچ فرقی نمی‌کند، دیگر مبلغ کمیسیون به معرف شما نرسد و در واقع آن مبلغ کمیسیون که به اندازه نصف مبلغ کلیکی که شما دریافت می‌کنید، می‌باشد به جیب صاحب سایت برود. به عبارت دیگر شما معرف خود را از دریافت مبلغ کمیسیون محروم می‌کنید و این مبلغ را به جیب صاحبان سایت واریز می‌کنید!

 

ثبت‌نام در این سایت‌ها نیز بسیار آسان و فوری است و تنها شما باید صاحب یک ایمیل معتبر باشید و پسوردی مطمئن را برای اکانت خود انتخاب نمایید.

 

اما لیست سایت‌ها و لینک آدرس آنها بدین ترتیب است:

 

1- فری اتریوم (Free Ethereum)

ارز پرداختی: اتریوم (ETH)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب اتریوم رایگان

 

2- فری دش (Free Dash)

ارز پرداختی: دش (DASH)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب دش رایگان

 

3- فری ترون (Free Tron)

ارز پرداختی: ترون (TRX)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب ترون رایگان

 

4- فری بیت‌کوین (Free Bitcoin)

ارز پرداختی: بیت‌کوین (BTC)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب بیت‌کوین رایگان

 

5- کوین فاست (Coin Faucet)

ارز پرداختی: ریپل (XRP)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب ریپل رایگان

 

6- فری بایننس‌کوین (Free Binance Coin)

ارز پرداختی: بایننس‌کوین (BNB)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب بایننس‌کوین رایگان

 

7- فری کاردانو (Free Cardano)

ارز پرداختی: کاردانو (ADA)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب کاردانو رایگان

 

8- فری نم (Free Nem)

ارز پرداختی: نِم (NEM)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب نم رایگان

 

9- فری تتر (Free Tether)

ارز پرداختی: تتر (USDT)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب تتر رایگان

 

10- فری استیم (Free Steam)

ارز پرداختی: استیم (STEAM)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب استیم رایگان

 

11- فری نئو (Free Neo)

ارز پرداختی: نئو (NEO)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب نئو رایگان

 

12- فری چِین‌لینک (Free Chainlink)

ارز پرداختی: چِین‌لینک (LINK)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب چین‌لینک رایگان

 

13- فری یو اس دی کوین (Free USD Coin)

ارز پرداختی: یو اس دی کوین (USDC)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت فری یو اس دی کوین

 

14- فری لایت‌کوین (Free Litecoin)

ارز پرداختی: لایت‌کوین (LTC)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

سایت کسب لایت‌کوین رایگان

 

15- فری دوج‌کوین (Free Dogecoin)

ارز پرداختی: دوج‌کوین (DOGE)

پرداخت به: کیف‌پول اصلی

لینک سایت

لینک سایت داگ‌کوین رایگان

 

 

  معرفی ارزهای دیجیتال بالا که توسط این 14 سایت معرفی شده در این پست به کاربران پرداخت می‌شود  

 

تتر چیست؟

تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال است که قیمت آن همیشه ثابت است و با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می‌کند و با آن می‌توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید. ارزش هر واحد تتر همواره برابر با ۱ دلار ایالات متحده آمریکا است.

این ارز دیجیتال یکی از ده‌ها ارز دیجیتال باثبات (Stable Coin) در بازار ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال باثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگر هستند. قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش دارایی‌های پشتوانه است و با آنها بالا و پایین می‌شود. به جز تتر، تعداد زیادی ارز دیجیتال باثبات دیگر با پشتوانه دلار آمریکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترین ارز دیجیتال باثبات بوده و در زمان نگارش این مطلب، با ۸ میلیارد دلار ارزش بازار، پس از بیت کوین، اتریوم و ریپل (XRP)، با قدرت بر رده چهارم بازار ارزهای دیجیتال تکیه زده است.

تتر برای معامله‌گران دو کاربرد اصلی دارد:

  • در امان ماندن از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال
  • انتقال آسان پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به صورت دلاری

تتر را به راحتی می‌توانید در کیف پول‌های دیجیتالی روی موبایل یا کامپیوتر خود و یا کیف پول‌های موجود در صرافی‌ها ذخیره کنید. ارسال و دریافت تتر به‌سادگی و سرعت ارسال یک ایمیل است. همین ویژگی‌ها باعث شده است تا این ارز دیجیتال برای معامله‌گران بسیار محبوب باشد.

 

بایننس‌کوین چیست؟

بایننس کوین با نام اختصاری BNB، توسط بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس (Binance) عرضه شده است. این کوین برای کاربران بایننس مزایایی مانند کم کردن کارمزد معاملات، افزایش شانس دریافت توکن‌های IEO و کاربردهای دیگری دارد که با گسترش فعالیت‌های بایننس در آینده خود را نشان خواهد داد.

صرافی بایننس بزرگترین صرافی از نظر حجم مبادلات روزانه است. این صرافی جزو یکی از مورداعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای کاربران است. این اعتماد به اندازه‌ای است که پس از اضافه شدن یک ارز دیجیتال به لیست بایننس، قیمت آن به طور قابل توجهی رشد می‌کند. در ابتدای 2019 این توکن کار خود را با قیمت 6 دلار آغاز کرد و در حال حاضر با طی یک روند صعودی شدید به حدود 35 دلار هم رسیده است.

 

کاردانو چیست؟

نام واحدهای ارزی کاردانو «Ada» است. این ارز دیجیتال تعداد محدودی دارد و در نهایت ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ واحد از آن تولید خواهد شد. در ۲ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۰ مهر ۹۶) ada با قیمت هر واحد ۰.۰۲ دلار در صرافی بیترکس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال آن زمان عرضه شد و خیلی زود جهش خود را آغاز کرد.

در ۴ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۴ دی ۹۶) کاردانو همگام با تمام بازار ارزهای دیجیتال با ۶,۰۰۰ درصد افزایش نسبت به قیمت اولیه خود، به بالاترین قیمت تاریخش یعنی ۱.۲۲ دلار رسید و اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم، هر واحد Ada با قیمت حدود ۰.۰۵ دلار معامله می‌شود که حدود ۱۳۰ درصد بالاتر از قیمت عرضه اولیه است.

 

ریپل چیست؟

از سال 2014 تا 2018، ریپل به شدت رشد کرد. در ابتدا و در سال 2014 قیمت ارز دیجیتال XRP بیش چند صد درصد افزایش یافت و با عبور از لایت کوین (آن زمان اتریوم عرضه نشده بود) به رتبه دوم بازار رسید. ریپل طی چهار سال توانست با بیش از 100 بانک و شرکت مالی بزرگ قرارداد همکاری ببندد و مجوزهای زیادی از دولت ایالات متحده آمریکا کسب کند. اوایل سال 2018 دوران اوج ریپل بود که ارزش کل آن به بیش از 100 میلیارد دلار رسید. کاری که کمتر شرکتی در آمریکا توانسته بود طی این مدت کم انجام دهد.

ریپل یا به طور دقیق‌تر XRP در سال 2013 با قیمت هر واحد 0.005 دلار به صرافی‌ها عرضه شد و در ژانویه سال 2018 با به اوج قیمت خود یعنی 3.8 دلار رسید که نشان دهنده بیش از 70,000 درصد افزایش قیمت است و هم‌اکنون که در حال نوشتن این مطلب هستیم، با قیمت هر واحد 0.32 دلار معامله می‌شود. با این حال، همچنان حدود 5,000 درصد نسبت به قیمت اولیه خود رشد داشته است.

صعود اصلی قیمت ریپل از سال 2017 آغاز شد. اگر در ابتدای سال 2017 (به عنوان مثال ماه مارس) یعنی حدود 2.5 سال پیش که قیمت هر ریپل 0.005 دلار بود، فقط معادل 1,000 دلار ریپل می‌خریدید، در ژانویه سال 2018 (با قیمت 3.8 دلار)، یعنی یک سال بعد، سرمایه‌ شما بیش از 700,000 دلار ارزش داشت و با قیمت فعلی (0.32 دلار)، ارزش سرمایه‌گذاری شما بیش از 60,000 دلار بود.

 

ترون چیست؟

ترون این روزها یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های بلاک چینی و یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است که توجه هر سرمایه‌گذاری را به خود جالب می‌کند. ترون (Tron) یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ها در فضای کنونی ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین است. پروتکل ترون در میان بزرگترین سیستم‌های اجرایی مبتنی بر بلاک چین دنیا قرار دارد. ارز دیجیتال ترون با واحد اختصاری TRX، ارز داخلیِ بلاک‌چین ترون است که در زمان نگارش این مطلب در رده 11 برترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار دارد. این توکن در سپتامبر سال 2017 و پس از اولین ICO موفق ترون ساخته شد. در آن ICO ترون توانست 70 میلیون دلار سرمایه جذب کند.

ترون (TRX) یکی از آن دسته ارزهای دیجیتالی است که سود بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران مخصوصا سرمایه‌گذاران اولیه به ارمغان آورده است. در سپتامبر 2017 ترون با قیمت 0.002 دلار به صرافی‌ها عرضه شد و در ژانویه 2018، در زمان اوج‌گیری شدید آلت کوین‌ها قیمت هر واحد ترون به 0.028 دلار رسید، یعنی بیش از 10,000 درصد رشد نسبت به قیمت اولیه در کمتر از چند ماه! امروز که در حال نگارش این مطلب هستیم، قیمت هر واحد ترون 0.024 دلار است که نسبت به قیمت اولیه، رشد بیش از 1,200 درصدی را نشان می‌دهد.