سایت Coin Farm
 
با درود خدمت همه دوستان و عزیزان. در این پست می‌خواهیم سایتی را معرفی کنیم که در سایت ها و جاهای مختلفی معرفی گردیده است ولی در کمتر جایی تمام ریزه‌کاری‌ها و قوانین آن شرح داده شده است و این عدم آگاهی نسبت به قوانین سایت باعث شده است که عده‌ای در این سایت سرمایه گذاری کرده و در کسب درآمد ناموفق باشند. بنابراین لازم دانستیم که به معرفی تمام نمای این سایت و روش کسب درآمد از آن بپردازیم تا در صورتی که شخصی بخواهد با این سایت کار کند از تمام شرایط و ضوابط آن آگاه باشد و با آگاهی کامل اقدام به کار و سرمایه گذاری در سایت مزرعه سکه کند.
 
این سایت با سایت‌های کسب درآمدی که تا به حال در اینجا معرفی شده‌اند، متفاوت است. نام این سایت مزرعه سکه (Coin Farm) است که در واقع روش کسب درآمد در آن به صورت بازی می‌باشد. داستان بدین قرار است که شما با ثبت نام در این سایت، می‌توانید پرندگان مختلفی را خریداری نمایید و از طریق فروش تخم این پرندگان درآمد کسب کنید. ارز مخصوص این سایت سیلورکوین (Silver Coin) نام دارد و سایت بلافاصله بعد از ثبت‌نام شما، 300 سیلورکوین به شما به عنوان پاداش یا جایزه به همراه پرنده سبز رنگ که از نوع اول پرنده‌ها می‌باشد، می‌دهد. بعد از خرید پرنده مورد نظر که بر اساس توانایی آن در تخم گذاشتن، قیمتش تعیین شده است، می‌توانید تخم آن پرندگان را بفروشید و سیلور کوین دریافت کنید و سپس در نهایت برای دریافت درآمد خود، سیلورکوین‌ها را به دلار تبدیل کنید و برداشت نمایید.
 
نکته: درآمدی که از فروش تخم‌ها به دست می‌آورید، مقدار 30 درصد آن به حساب قابل برداشت شما واریز می شود و 70 درصد باقی به حساب خرید شما می رود و شما می‌توانید از طریق آن پرنده‌های بیشتری خریداری کرده و به دنبال آن روزانه تخم‌های بیشتری به دست بیاورید.
 
شما می‌توانید سیلورکوین‌هایی که به قسمت برداشت می‌رود را به جای برداشت، به حساب خرید خود واریز کنید و 20 درصد سود کنید. یعنی مثلا 1000 سیلورکوین حساب برداشت شما در صورت واریز به حساب خرید، به 1200 سیلورکوین تبدیل می‌شود و از آن می‌توانید برای خرید پرنده‌های بیشتر و سود بیشتر استفاده کنید.
 
همچنین نکته مهمی که برای کسب درآمد از این سایت باید بدانید این است که شما با توجه به میزان امتیازتان در سایت یا به عبارت صحیح‌تر، تعداد گلد (Gold) یا سکه‌های طلای خود در سایت که از طریق مکانیسم مشخص شده توسط سایت Coin Farm یا همان مزرعه سکه، محاسبه می‌شود حق برداشت دارید. نحوه محاسبه تعداد سکه‌های طلای شما در سایت از 40 درصد سرمایه گذاری خودتان به اضافه 20 درصد سرمایه گذاری زیرمجموعه‌های مستقیم شما به علاوه 5 درصد سرمایه گذاری زیرمجموعه‌های سطح دو شما به دست می‌آید. هر یک گلد یا سکه طلا به شما اجازه برداشت 1 دلار از درآمد شما را می‌دهد. هر دلار نیز معادل تقریبی 6700 سیلورکوین است.
 
نکته بسیار مهم در مورد این سایت که آن را از سایر سایت‌های از این دست متمایز می کند، پرداخت آنی و فوری درآمد شما به هنگام درخواست برداشت از سوی شما است. به این معنی که همان لحظه‌ای که درخواست برداشت دهید بدون هیچ تاخیری و همان ثانیه پول به حساب شما واریز می‌شود. بهترین راه برای دریافت آنی و سریع پول‌تان از این سایت، استفاده از حساب پاییر است. حداقل میزان برداشت برای کیف پول پاییر یا "پی ییر" (Payeer) فقط و فقط 4 سنت است و بدین ترتیب نیازی نیست تا زمان زیادی را منتظر بمانید تا درخواست برداشت دهید.
 
اما سایت برای به دست آوردن سیلورکوین های بیشتر از سوی شما قسمتی به نام جایزه یا پاداش روزانه دارد که بر اساس آن شما می‌توانید بسته به شانس خود چیزی میان 10 تا 100 سیلورکوین را با هر بار کلیک کردن دریافت کنید. شما اجازه دارید روزی 2 بار جایزه را دریافت کنید، به عبارتی بین هر بار کلیک کردن شما برای دریافت پاداش روزانه، باید 12 ساعت فاصله باشد و شما بعد از این مدت، دوباره می‌توانید درخواست پاداش بدهید.
 
سایت مزرعه سکه
 
قیمت پرندگان در این سایت به شرح زیر است:
 
پرنده نوع 1 یا پرنده سبز: 150 سیلورکوین - تعداد تخم ها: 5 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 2 یا پرنده زرد: 1500 سیلورکوین - تعداد تخم ها: 55 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 3 یا پرنده قهوه ای: 7500 سیلورکوین - تعداد تخم ها: 277 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 4 یا پرنده آبی: 37500 سیلورکوین - تعداد تخم ها: 1430 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 5 یا پرنده قرمز: 150000 سیلورکوین - تعداد تخم ها:  7230 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 6 یا پرنده شاه: 375000 سیلورکوین - تعداد تخم ها: 21925 عدد در هر ساعت
پرنده نوع 7 یا سوپر پرنده: 750000 سیلورکوین - تعداد سیلورکوین برای برداشت: 210 تا در هر ساعت
 
لینک ثبت‌نام
 
اما شما با زیرمجموعه گرفتن نیز می‌توانید از این سایت تا 4 سطح درآمد داشته باشید و به ازای هر ثبت‌نام 250 سیلورکوین برای خرید به دست آورید. میزان کمیسیون برای 4 سطح به ترتیب به این مقدار است: %30 - %10 - %5 - %5
 
در نوار کناری در سمت چپ، می‌توانید گزینه‌های مختلفی که می‌توانید انجام دهید را ببینید (چیزی شبیه تصویر زیر)، با این توضیح که در تصویر زیر در جلوی قسمتی که Swap Silver قرار دارد، نوشته شده است تبدیل سیلورکوین به دلار، که صحیح آن تبدیل سیلورکوین برداشت به سیلور کوین حساب خرید است.
 
توضیحات
 
نام دامنه این سایت بر اساس اطلاعات سایت هویز و بر طبق اطلاعات آن که در این سایت ثبت شده است (در زمان نوشتن این مطلب) دارای 307 روز سابقه است که فعالیتش را شروع کرده است. همچنین این سایت در سایت اسکم ادوایزر در قسمت میزان امن بودن برای فعالیت، امنیت 100 درصد را به خود اختصاص داده است که کمتر سایتی به این مقدار رسیده است.
 
بنر سایت Coin Farm
 
در ضمن این سایت با حساب‌های مختلفی کار می‌کند و به آنها درآمدتان را واریز می‌کند و همچنین از این حساب‌ها می‌توان برای خرید پرنده از سایت نیز استفاده کرد. حساب‌های پاییر، پرفکت‌مانی، وب‌مانی، اوکی پی، اد وی کش، ویزا و مستر کارت از جمله حساب‌هایی هستند که این سایت به آنها پرداخت دارد. پیشنهاد ما این است که از حساب پاییر که در سایت ما نیز معرفی شده است، استفاده کنید. برای افتتاح حساب در سایت پاییر اینجا را کلیک نمایید و یا بر روی بنر زیر کلیک کنید.
 
سایت پاییر
 
 
لینک ثبت‌نام سایت Coin Farm