سایت پاییر

 

بسیاری از سایت‌های اینترنتی و به خصوص سایت‌های کسب درآمد با دلار آمریکا کار می‌کنند و از این ارز برای پرداخت درآمد کاربران خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل شما برای نگهداری دلارهای خود که در فضای اینترنت به دست می‌آورید، به یک کیف‌پول خوب نیاز دارید. کیف‌پول پاییر (Payeer) یا به عبارت درست‌تر پی‌ییر یک حساب بانکی اینترنتی مانند حساب پی‌پال است که شما می‌توانید با استفاده از آن نه تنها دلارهای خود را نگهداری کنید، بلکه می‌توانید از طریق آن به داد و ستد بپردازید و پول رد و بدل کنید. اکثر سایت‌های کسب درآمد حساب پاییر را به عنوان یکی از حساب‌هایی که به آن پرداخت دارند، در نظر می‌گیرند و از نظر صاحبان آن وبسایت‌ها، یکی از روش‌های پرداخت درآمد کاربران، این کیف‌پول به شمار می‌آید.

حساب پاییر از بهترین و معروف‌ترین حساب‌های بانکی اینترنتی می‌باشد و اکثر سایت‌های کسب درآمد و فروشگاه‌های اینترنتی نیز از این روش پرداخت و کیف‌پول اینترنتی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر دریافت درآمد خود از سایت‌های کسب درآمد و همچنین خرید کالا از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی، می‌توانید موجودی خود در حساب پاییر را از طریق صرافی‌های معتبر اینترنتی به ریال دریافت کنید و یا به حساب‌های کیف‌پول‌های اینترنتی دیگر مانند پرفکت‌مانی یا وب‌مانی و غیره از طریق صرافی‌های اینترنتی منتقل کنید.

این کیف‌پول از 3 ارز فیات یا همان ارزهای سنتی دلار، یورو و روبل که به ترتیب متعلق به کشورهای آمریکا، اتحادیه اروپا و روسیه می‌باشند، پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان از آن برای نگهداری 7 ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، دش، بیت‌کوین‌کش، تتر و ریپل استفاده کرد. البته برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود قبلا به شما کیف‌پول کوینومی را معرفی کرده بودیم که بهتر است برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود از این کیف‌پول استفاده کنید. زیرا کیف‌پول کوینومی از صدها ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید ارزهای مختلف دیگر غیر از 7 ارز دیجیتالی که ذکر شد را در آن نگهداری کنید. ولی به هر حال از کیف‌پول پاییر نیز برای نگهداری این چندتا ارز دیجیتالی که نام برده شد نیز می‌توانید استفاده کنید. در صورت تمایل برای ثبت‌نام و آموزش کیف‌پول کوینومی، می‌توانید اینجا را کلیک نمایید.

همچنین با معرفی کیف‌پول پاییر به دیگران و ثبت‌نام آنها از طریق لینک مخصوص شما، به ازای فعالیت زیرمجموعه‌ها و گردش حساب‌شان، سایت پاییر به شما به مقدار حداقل %10 کمیسیون نیز پرداخت می‌کند. ثبت‌نام در این سایت بسیار ساده است و شما تنها باید یک ایمیل معتبر (مانند یاهو یا جیمیل) داشته باشید و یک پسورد با درجه اطمینان بالا که از ترکیب حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد و کاراکترهای خاص مانند علامت دلار در صفحه کلید خودتان، تشکیل شده باشد، انتخاب کنید. بعدها هر موقع که بخواهید وارد حساب خود در سایت پاییر شوید، پس از وارد کردن ایمیل و پسورد خود و کد کپتچا یا انسان‌شناسی، یک صفحه‌ای می‌آید که باید در جای مشخص شده یک کد عددی که سایت پاییر از طریق ایمیل برای شما فرستاده است را وارد کنید تا وارد حساب خود و محیط کاربری خود در سایت پاییر شوید. این روشِ وارد شدن یا لاگین شدن به حساب‌تان، برای بالا بردن امنیت حساب شما در سایت پاییر استفاده می‌شود که کسی نتواند به حساب شما دسترسی داشته باشد و به آن، روش ورود 2 مرحله‌ای یا روش امنیتی 2 مرحله‌ای می‌گویند.

در صورت داشتن هر گونه سوال و مشکلی در ارتباط با کیف‌پول پاییر، می‌توانید آن را ازطریق کامنت گذاشتن در قسمت نظرات این پست، مطرح نمایید.

برای ثبت‌نام و افتتاح حساب پاییر، اینجا را کلیک نمایید