سایت ایرانی که در اینجا معرفی خواهد شد، سایت بسیار خوب و مطمئن پیسی‌رنک می باشد. این سایت جایی برای افزایش بازدید کننده از سایت‌ها و یا وبلاگ‌های مختلف است. وب‌مسترها یا صاحبان وبسایت یا وبلاگی که خواهان افزایش بازدید کننده از سایت خود و افزایش رنک و رتبه سایت خود می‌باشند، مبلغی را به سایت پیسی‌رنک به ازای اینکه پیسی‌رنک بازدید کننده برای آنها بفرستد، پرداخت می‌کنند. اما کسانی که می‌خواهند از سایت پیسی‌رنک کسب درآمد کنند، همان بازدید کننده‌های این وبسایت‌ها یا وبلاگ‌ها هستند که افراد حقیقی به شمار می‌آیند و دارای آی‌پی معتبر و حقیقی هستند. برای کسب درآمد از این سایت سه روش پیش روی شماست که دو روش از آنها مخصوص دارندگان وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها می باشد. ما در اینجا به توضیح کسب درآمد از پیسی‌رنک با استفاده از روش سوم، یعنی کسب درآمد از قسمت جستجوی گوگل این سایت می‌پردازیم.

برای شروع کار در سایت پی سی رنک ابتدا باید در این سایت از طریق این لینک ثبت نام کنید. با کلیک بر روی لینک به صفحه ثبت نام در سایت پیسی رنک وارد می شوید. تمام موارد خواسته شده را وارد کنید و سپس بر روی دکمه "ثبت نام در سایت" کلیک کنید. تا ثبت نام شما انجام شود. توجه داشته باشید که هنوز ثبت نام شما کامل نشده است و برای تکمیل ثبت نام شما باید وارد ایمیل خود که آدرس آن را در صفحه ثبت نام وارد کرده اید، شوید و ایمیلی که از سوی سایت پیسی رنک برای شما فرستاده شده است را باز کرده و بر روی لینک درون آن کلیک کرده تا بدین طریق آدرس ایمیل شما تایید گردد و ثبت نام شما به اتمام برسد.

نکته دیگر اینکه، پس از ثبت نام حتما آموزش دستور کار با این سایت و کسب درآمد از بخش جستجوی گوگل را که در ادامه آمده است به دقت بخوانید تا بتوانید از سایت کسب درآمد کنید. دیده می شود که بعضی از افراد فقط در سایت ثبت نام می کنند و هیچ درآمدی کسب نمی کنند که ناشی عدم توجه به یادگیری کسب درآمد از سایت می باشد. شاید شروع کار برای افراد مبتدی کمی پیچیده باشد ولی با یادگیری شیوه کسب درآمد از سایت و کار با بخش جستجوی گوگل، انجام آن بسیار راحت می شود.

 

پس از ثبت نام حال باید وارد صفحه کاربری خود شده و شروع به کار کنید. برای این کار در صفحه اصلی سایت بر روی ورود کلیک کنید تا صفحه ورود برای شما باز شود.

 

در صفحه باز شده باید یوزرنیم و پسورد خود را وارد کنید. یوزرنیم شما در این سایت همان ایمیل شما هست. پس از حل کپتچا بر روی دکمه "ورود به بخش مدیریت" کلیک کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

 

پس از ورود به صفحه اصلی کاربری خود با صفحه ای مواجه می‌شوید که در آن مواردی همچون موجودی درآمد شما در سایت و موارد دیگر را مشاهده می کنید.

 

آموزش کسب درآمد از بخش جستجوی گوگل

 

قسمت اصلی کار ما مربوط به منوی سمت راست می شود. در این منو (menu) شما باید ابتدا بر روی "سیستم افزایش جستجوی گوگل" کلیک کنید.

 

پس از کلیک بر روی "سیستم افزایش جستجوی گوگل" یک منوی کشویی باز می شود که شما باید بر روی گزینه دوم یعنی کسب درآمد از جستجو کلیک کنید.

 

پس از آن شما وارد صفحه ای دیگر خواهید شد. در اینجا تعداد زیادی تبلیغ مشاهده خواهید کرد که شما باید آنها را مشاهده کنید تا مبلغ مخصوص هر کدام به موجودی شما در سایت اضافه گردد. اطلاعات کاملی در مورد هر کدام از تبلیغات درون کادر مستطیل شکلی که هر تبلیغ در آن قرار دارد، نوشته شده است. اطلاعاتی مانند کلمه کلیدی که در بخش جستجوی گوگل قرار گرفته و نتایج بر اساس آن صفحه نتایج ظاهر می شوند. در زیر آن صفحه جستجویی که شما باید در صفحات لیست نتایج گوگل به دنبال سایت مورد نظر بگردید. در پایین آن مدت زمانی که تبلیغ باید نمایش داده شود تا مبلغ مورد نظر به حساب شما واریز شود نشان داده می شود. سپس آی‌پی کشور قابل قبول که ایران است وجود دارد و در آخر مبلغی که به ازای دیدن این تبلیغ به شما پرداخت خواهد شد نوشته شده است. بعد از تمام این اطلاعات آدرس سایت یا صفحه مورد نظر که شما باید به دنبال آن بگردید، آمده است.

 

حال باید شروع به دیدن تبلیغات کنید. برای اینکار بهترین راه اینست که شما آدرس سایت مورد نظر را کپی کنید.

 

سپس زمانی که با کلیک بر روی شروع جستجو، صفحه نتایج جستجوی گوگل باز می شود، کلیدهای Ctrl + F را در صفحه کلید با هم فشار دهید تا قسمت جستجوی مرورگرتان باز شود. این روش در همه مرورگرها یکسان است. سپس آن آدرسی را که کپی کرده بودید را در قسمت جستجوی مرورگرتان وارد کنید. در این زمان اگر سایت مورد نظر در صفحه نتایج باشد، آدرس سایت مورد نظر در نتایج جستجو به رنگ سبز در می آید.

 

پس از پیدا کردن تبلیغ مورد نظر بر روی لینک آن کلیک کنید تا صفحه سایت مربوطه باز شود. پس آن بر روی صفحه سایت تایمری ظاهر می شود که زمان باقیمانده تا پایان دیدن سایت را نمایش می دهد. شما باید تا زمانی که تایمر صفر نشده است منتظر بمانید.

 

زمانی که مقدار زمان تعیین شده سپری شد و تایمر صفر گردید، یک کد سه حرفی مانند تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که شما باید آن کد را در کادر پایین آن وارد کنید و سپس بر روی تایید کلیک کنید. در این زمان پیام مبلغ تبلیغ به حساب شما واریز شد را مشاهده خواهید کرد و این یعنی به پایان رسیدن دیدن اولین تبلیغ و دریافت وجه آن از سوی شماست. برای دیدن تبلیغات دیگر نیز مشابه همین مراحل را طی کنید.

 

درآمد از زیر مجموعه ها

شما در سایت پیسی رنک امکان آن را دارید تا به میزانی که بتوانید، افراد را دعوت به حضور و ثبت نام در وبسایت پیسی رنک کرده تا آنها با ثبت نام در آن به عنوان زیر مجموعه شما محسوب شوند و شروع به کار کنند. سایت پیسی رنک مبلغی به اندازه ده درصد درآمد زیر مجموعه های شما به صورت همیشگی به شما کمیسیون پرداخت می کند.

برای شروع به دعوت از دیگران برای کار در سایت پیسی رنک ابتدا باید به بخش زیر مجموعه گیری بروید و لینک زیر مجموعه گیری مخصوص به خودتان را به دست آورید و آن را در وبسایت یا وبلاگ خود، و یا در شبکه های اجتماعی و راه های دیگری که خودتان می دانید در دسترس دوستان و آشنایان و افراد دیگر بگذارید تا آنها از طریق لینک مخصوص به شما، در سایت پیسی رنک ثبت نام کنند و شروع به کار نمایند. بدین گونه آنها زیر مجموعه شما به حساب می آیند.

برای رفتن به قسمت زیر مجموعه گیری در همان صفحه اصلی کاربری خود و در نوار کناری آن که در سمت راست تصویر قرار دارد بر روی "نحوه زیر مجموعه گیری" کلیک کنید تا وارد قسمت مربوط به زیرمجموعه گیری خود شوید. پس از ورود به این قسمت با چیزی شبیه به ادامه متن مواجه خواهید شد.

 

در اینجا و در قسمت بالایی، تعداد زیر مجموعه ها و میزان مبلغی که به ازای کارکرد آنها سایت پیسی رنک به شما کمیسیون پرداخت کرده است را مشاهده می کنید. در قسمت پایینی لینک زیر مجموعه گیری منحصر به فرد شما قرار دارد. در اینجا با 4 تا لینک مواجه می شوید که شما باید از لینک بالایی یا اول استفاده کنید. لینک های پایینی مربوط به استفاده از آنها در وبلاگ ها است. از آنجا که بعضی از سرویس های وبلاگ دهی در زمینه گذاشتن لینک های تبلیغاتی سخت گیر هستند، در این قسمت 3 لینک دیگر که به ترتیب و بر اساس سختگیری سرویس وبلاگ دهی مورد نظر است قرار داده شده است.

 

نکات مهم:

  • طبق گفته خود سایت پیسی رنک، بهترین مرورگر برای بازدید سایت ها در قسمت جستجوی گوگل آن، مرورگر اپرا (Opera) است که بیشترین سازگاری را با سیستم فنی سایت دارد و کمتر شما با استفاده از آن در کار با سایت پیسی رنک و دیدن سایتها و درست کار کردن تایمر و غیره دچار مشکل می شوید. اما تجربه نشان داده است که مرورگر فایر فاکس (Firefox) نیز برای استفاده در پیسی رنک نیز مناسب است و سازگاری زیادی با این سایت دارد.
  • نکته دیگر این است که به هنگام مشاهده سایت ها و پایان یافتن زمان تایمر، کد سه رقمی که باید در کادر مربوطه وارد کنیم تا مبلغ این بازدید به موجودی حساب مان اضافه شود، ظاهر نمی شود و تنها عدد صفر که به معنای پایان یافتن زمان تایمر است مشاهده می شود. برای رفع این مشکل هنگامی که کد ظاهر نشد و عدد صفر باقی ماند، شما خود عدد صفر یا هر حرف و عدد دیگری را در کادر مربوطه وارد کنید و تایید را بزنید. در این زمان پیام "کد وارد شده اشتباه است" مواجه خواهید شد و سپس کد سه حرفی نمایش داده می شود و شما می توانید کد سه حرفی را در جایگاهش وارد کرده و تایید را بزنید تا پول به حساب شما واریز گردد.
  • در مواقعی مشاهده شده است که با باز کردن صفحه نتایج گوگل از طریق کلیک بر روی دکمه سبز رنگ شروع جستجو و پیدا کردن سایت و لینک مورد نظر، به هنگام کلیک بر روی لینک سایت و باز شدن صفحه سایت مورد نظر، تایمر بر روی صفحه ظاهر نمی شود که این باعث می شود که کار ما تکمیل نگردد و مبلغی به حساب ما واریز نشود. برای رفع این مشکل بهتر است بر روی دکمه ریست تبلیغ ها در بالای صفحه نمایش لیست تبلیغ ها کلیک کنید و دوباره سایت مورد نظر را باز کنید تا تایمر ظاهر شود. این کار در بیشتر موارد برای این مشکل جواب می دهد.
  • این مورد به مورد قبلی هم مربوط می شود، بدین قرار که تا زمانی که تمام سایت های باز شده، تایمر آنها صفر نگردیده و کد سه حرفی آن را وارد نکرده اید و بر روی تایید کلیک نکرده اید، در صفحه لیست تبلیغات بر روی "ریست تبلیغ ها" کلیک نکنید. بهتر است که بگزارید تا با زدن دکمه تایید مبلغ آن تبلیغ به حساب شما واریز گردد و بعد از دکمه ریست تبلیغ ها استفاده کنید. اکر در میان کار بر روی دکمه ریست تبلیغ ها کلیک کنید، به هنگام وارد کردن کد سه حرفی و زدن دکمه تایید، پیام خطا می آید و این بازدید شما عملا باطل می شود.
  • مهمترین نکته در مورد سایت پی سی رنک این است که در این سایت بر خلاف بسیاری از سایت های مشابه، چه ایرانی و چه خارجی، می توان همزمان چندین سایت و پنجره یا تبلیغ را با هم باز کرده و مشاهده نمایید. این به این معنی است که شما می توانید همزمان همه تبلیغات را با هم مشاهده نمایید و این بسیار در وقت شما صرفه جویی می کند.
  • تعداد تبلیغات و مبلغ آنها در روزهای مختلف، متفاوت است و ممکن است روزی تبلیغات کمتری با مبالغ کمتر و در یک روز دیگر تبلیغات بیشتری با مبالغ بالاتر در سایت وجود داشته باشد. بنابراین با دیدن تعداد تبلیغات کم و یا تبلیغاتی با مبالغ کم در یک روز و حتی چند روز پشت سر هم از کار با سایت نا امید نشوید و آن را رها نکنید. زیرا ممکن است در روزهای دیگر تبلیغاتی فروان و با مبلغ پرداختی بالا را مشاهده نمایید.
  • مبالغ پرداختی برای تبلیغات معمولا از 100 تومان شروع می شود و تا 5 تومان ادامه می یابد. در این بین تبلیغات 50 تومانی، 30 تومانی، 25 تومانی، 20 تومانی، 15 تومانی، 12.5 تومانی، 10 تومانی و 7.5 تومانی نیز مشاهده می شود.
  • تبلیغات سایت پیسی رنک هر روز ساعت 12 نیمه شب، ریست می شود و از نو آغاز می گردد. بهترین ساعت برای دیدن تبلیغات سایت، همان 12 نیمه شب است. ولی همواره روزی یکی دو بار دیگر در طول روز به سایت مراجعه کنید و به بخش دیدن تبلیغات بروید. زیرا ممکن است تبلیغات جدیدتری برای دیدن در سایت آمده باشد. به هر حال هر زمان که شروع به تماشای تبلیغات می کنید، روی هم رفته 2 تا 3 بار در روز، سایت را برای دیدن تبلیغات بیشتر چک کنید.
  • در زمان گشتن در صفحات جستجوی گوگل و پیدا کردن سایت و لینک مورد نظر، ممکن است که سایت یا صفحه ای که دنبال آن می گردید در همان صفحه اولی که باز می کنید، قرار داده نشده باشد. برای پیدا کردن آن باید صفحات پس و پیش صفحه مورد نظر را نیز برای پیدا کردن سایت یا صفحه مورد نظر جستجو کنید.

 

برای ثبت نام در سایت پیسی رنک اینجا را کلیک کنید