راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد و امروزه با پیدایش اینترنت و محیط آنلاین، کسب درآمد از اینترنت به یکی از راه‌های پر طرفدار برای کسب درآمد تبدیل شده است. اما خود این روش کسب درآمد خود انواع مختلفی دارد و انواع مختلفی از جمله کارهای فریلنسر، گوگل ادسنس، گذاشتن بنر در سایت، تبلیغات کلیکی، همکاری در فروش، کار در بورس و ... از جمله این روش‌ها می‌باشند.

اما یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت، کار در سایت‌هایی می‌باشد که سایت‌های فاست هستند و به ازای کارهای بسیار آسان به شما پول پرداخت می‌کنند. معمولا تنها کاری که شما باید در این گونه سایت‌ها انجام دهید، تنها کلیک بر روی یک دکمه می‌باشد که نام آن معمولا یا Claim است و یا Roll می‌باشد و در ازای آن معمولا به کاربران مقداری ارز دیجیتال داده می‌شود.

بسیاری افراد با رواج کم و بیش گسترده ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، به سمت این نوع از ارزهایی که هنوز چند سال از تولد اولین آنها که بیت‌کوین است، نمی‌گذرد، کشیده می‌شوند. استقبال از ارزهای دیجیتال و رواج هر چه بیشتر استفاده از آنها در داد و ستدها طی این چند سال گذاشته باعث شده است که ارزش و قیمت این نوع ارزها افزایش چشمگیری داشته باشد و این قضیه در مورد بیت‌کوین که اولین، معروف‌ترین و با ارزش‌ترین ارز دیجیتال می‌باشد، بیشتر از همه صدق می‌کند. تا جایی که در ابتدا ظهور آن قیمت یک عدد بیت‌کوین با قیمت یک پیتزا برابر بود، حالا و طی گذشت یک دهه از پیدایش آن، قیمت آن سر به فلک می‌کشد، تا جایی که حتی قیمت یک عدد بیت‌کوین به رقم بیست‌هزار دلار!!! در سال 2018 رسید و الان که در سال 2020 به سر می‌بریم قیمت هر بیت‌کوین در محدوده ده‌هزار تا یازده‌هزار دلار در نوسان است که با قیمت فعلی دلار چیزی بالغ بر دویست و هشتاد میلیون تومان می‌شود. این مسئله برای ارزهای دیجیتال دیگر که بعد از پیدایش بیت‌کوین پا به عرصه دنیای دیجیتال و اقتصاد گذاشتند (البته با شیب کمتر) صدق می‌کند. از ارزهای دیجیتال و مهم دیگر می‌توان به ارزهای دیجیتال اتریوم، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، داگ‌کوین، دش و ... را نام برد که در میان آنها ارز دیجیتال اتریوم بیشترین ارزش را دارد و در رتبه سوم ارز دیجیتال بیت‌کوین کش قرار دارد. امروزه تعداد ارزهای دیجیتال و توکن‌های مبتنی بر آنها از صدها و شاید هزاران عدد نیز فراتر رفته است.

 

مراحل کار (به طور کلی):

برای شروع کسب درآمد از اینترنت موارد زیر را نیاز خواهید داشت:

  1. حساب ایمیل برای ثبت‌نام در سایت‌ها
  2. حساب کیف‌پول برای دریافت و نگهداری درآمد خود
  3. یافتن سایت‌های کسب درآمد مناسب و مطمئن
  4. ثبت‌نام و کار در سایت‌های کسب درآمد

1- قبل از هر کاری برای کسب درآمد از اینترنت به یک حساب ایمیل نیاز دارید. بهتر است یک ایمیل جداگانه (در صورت تمایل) برای اینکار در نظر بگیرید. اگر از قبل حساب ایمیل داشته باشید که هیچ. ولی اگر حساب ایمیل ندارید، باید یک حساب ایمیل در سایت‌های معتبر بسازید. پیشنهاد ما برای این کار حساب‌های ایمیل سایت‌های یاهو و گوگل می‌باشد.

 

2- دومین مورد داشتن یک کیف‌پول مناسب و امن است که بتوانید ارزهای خود اعم از ارزهای سنتی مانند دلار و یا ارزهای دیجیتال را در آن نگهداری کنید و همچنین به داد و ستد و پرداخت و دریافت آنها دست بزنید. ما کیف‌پول‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

کیف‌پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال: کیف‌پول کوینومی (Coinomi)

کیف‌پول برای نگهداری دلار یا یورو: کیف‌پول پی‌ییر (Payeer) یا کیف‌پول پرفکت مانی (Perfect Money)

کیف‌پول برای نگهداری ریال: همان حساب‌ بانکی‌ای که دارید (ملی، ملت، صادرات و ...)

 

3- بعد از فراهم کردن یک حساب ایمیل و یک حساب کیف‌پول مناسب، باید سایت‌های مناسب و مطمئن کسب درآمد را پیدا کنید که پرداخت‌های منظمی دارند و دارای سابقه خوبی می‌باشند. بر اساس تجربه ما در کار با سایت‌های مختلف و اطمینان از مطمئن بودن آن و پرداخت‌های منظم، به شما سایت‌های زیر را برای کسب درآمد مناسب پیشنهاد می‌دهیم:

سایت‌های کسب درآمد به صورت دلار:

1- سایت Coin Farm

2- سایت 2Captcha

سایت‌های کسب درآمد به صورت ارز دیجیتال:

1- سایت‌های مجموعه کوین‌پات (بیت‌کوین، لایت‌کوین، داگ‌کوین، دش، بیت‌کوین‌کش)

2- سایت Cointiply (بیت‌کوین، داگ‌کوین)

3- سایت فری اتریوم (اتریوم)

4- سایت فری لایت‌کوین (لایت‌کوین)

5- سایت adBTC (بیت‌کوین)

6- سایت‌های مجموعه کویین‌فاست (بیت‌کوین، ...)

سایت‌های کسب درآمد به صورت ریال:

1- سایت آی‌پی ایرانی

2- سایت پیسی‌رنک

3- سایت فیس‌نما

4- سایت کلیک‌طلا

5- سایت میترانت

 

مراحل کار (پیشنهادی):

ما این کیف‌پول‌ها و سایت‌های کسب درآمد را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

کیف‌پول

کیف‌پول مخصوص بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال

اولین چیزی که برای شروع کسب درآمد از طریق اینترنت به آن نیاز دارید، داشتن یک حساب کیف‌پول اینترنتی برای نگهداری درآمد شماست که به منزله حساب بانکی اینترنتی شما می‌باشد. سایت‌هایی که ما در اینجا معرفی می‌کنیم، اغلب با ارزهای دیجیتال کار می‌کنند و تعدادی هم با ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا کار می‌کنند. پس اگر می‌خواهید با سایت‌هایی که بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر به کاربران‌شان پرداخت می‌کنند، کار کنید باید حداقل یک حساب کیف‌پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود داشته باشید که از اکثر ارزهای دیجیتال موجود در دنیا پشتیبانی کند.

1- کیف‌پول کوینومی:

ما به شما در وهله‌ی اول کیف‌پول معروف کوینومی را برای نگهداری ارزهای دیجیتال خود و داد و ستد آنها پیشنهاد می‌کنیم. این کیف‌پول یک کیف‌پول آفلاین است و از امنیت بالایی برخوردار است و مهمترین دلیلی که آن را انتخاب کرده‌ایم این است که با داشتن این کیف‌پول مجازی، شما قادر خواهید بود تا اکثر ارزهای دیجیتال و توکن‌های دیجیتال موجود در جهان را در آن نگهداری کنید و این کیف‌پول از بیشتر آنها پشتیبانی می‌کند.

این کیف‌پول به صورت یک نرم‌افزار است که این نرم‌افزار برای دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های آنها متفاوت است و شما باید با توجه به سیستم‌عامل خود، نرم‌افزار مورد نظر را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود (لپ‌تاپ، موبایل و ...) نصب کنید. در حال حاضر نرم‌افزار این کیف‌پول برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس برای کامپیوتر و اندروید و iOS برای موبایل در دسترس می‌باشد.

برای ثبت‌نام و آموزش کار با کیف‌پول کوینومی، اینجا را کلیک نمایید

کیف‌پول‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانید از آنها به عنوان جایگزین کیف‌پول کوینومی استفاده کنید. بنابراین اگر تمایل به استفاده از این کیف‌پول را ندارید یا می‌خواهید از کیف‌پول‌های آنلاین به جای کیف‌پول آفلاین استفاده کنید، کیف‌پول‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

2- کیف‌پول بلاک‌چین:

این کیف‌پول از مشهورترین و مطمئن‌ترین کیف‌پول‌های ارزهای دیجیتال است که در حال حاضر از 4 ارز دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین‌کش و استلار پشتیبانی می‌کند. این کیف‌پول یک کیف‌پول آنلاین است و شما برای استفاده از آن باید در سایت ویژه‌ی این کیف‌پول ثبت‌نام کنید و به اصطلاح یک اکانت باز کنید. این کیف‌پول بهترین کیف‌پول برای بیت‌کوین می‌باشد.

برای افتتاح حساب کیف‌پول بلاک‌چین، اینجا را کلیک نمایید

3- کیف‌پول کریپتونیتور:

این کیف‌پول را در پایان به شما پیشنهاد می‌دهیم و در صورتی که نخواستید و یا نتوانسته‌اید از کیف‌پول‌های معرفی شده قبلی استفاده کنید، می‌توانید یک حساب کیف‌پول برای خود در این سایت باز کنید. این کیف‌پول نیز از نوع کیف‌پول‌های آنلاین می‌باشد.

برای افتتاح حساب کیف‌پول کریپتونیتور، اینجا را کلیک نمایید

کیف‌پول مخصوص نگهداری ارزهای سنتی مانند دلار، یورو یا روبل و .....

1- کیف‌پول پی‌ییر:

کیف‌پول پی‌ییر یکی از بهترین کیف‌پول‌ها برای نگهداری دلارهای شما می‌باشد. اکثر سایت‌های کسب درآمد اینترنتی روش پرداخت از طریق این کیف‌پول را دارا می‌باشند.

برای افتتاح حساب کیف‌پول پی‌ییر، اینجا را کلیک نمایید

2- کیف‌پول پرفکت‌مانی:

این کیف‌پول نیز مانند کیف‌پول پی‌ییر می‌باشد و می‌توانید از آن برای نگهداری دلار و یورو استفاده کنید.

برای افتتاح حساب کیف‌پول پرفکت‌مانی، اینجا را کلیک نمایید