سایت Cointiply

 

در این پست سایتی را معرفی می‌کنم که شما می‌توانید از طریق آن به راحتی بیت‌کوین یا دوج‌کوین رایگان به دست بیاورید. این سایت Cointiply (کوین‌تیپ‌لی) نام دارد که یک سایت فاست (Faucet) به حساب می‌آید. ابتدایی‌ترین کاری که در این سایت می‌توانید انجام دهید این است که وارد صفحه Roll شده و هر ساعت بر روی Roll کلیک کنید. در این هنگام شما مقداری کوین که رقم آن بر اساس جدول شانسی که در آنجا قرار دارد، تعیین می‌شود، دریافت خواهید کرد و آن مبلغ به موجودی شما در سایت اضافه می‌گردد. منظور از کوین (Coin) در این جا یک واحد پولی فرضی خود سایت است که تمام دستمزدی که شما از انجام کارهای مختلف در سایت به دست می‌آورید با واحد کوین به موجودی شما در سایت اضافه می‌گردد و به معنای دیگر کوین واحد پولی خود سایت Cointiply می‌باشد. هر ده‌هزار کوین در این سایت معادل 1 دلار است که در قسمت نمایش موجودی‌تان شما می‌توانید معادل دلاری و همچنین معادل آن بر اساس بیت‌کوین را مشاهده کنید.

شما می‌توانید از انجام کارهای مختلف در سایت کوین‌تیپ‌لی پول دریافت کنید که کلیک بر روی Roll (با فاصله زمانی 60 دقیقه‌ای میان کلیک‌ها) تنها یکی از آنها است. شما از انجام کارهای کوچک که آفر (Offer) نامیده می‌شوند نیز می‌توانید کسب درآمد کنید. این کارها می‌تواند انجام ثبت‌نام در سایت‌ها یا شرکت در نظرسنجی‌ها و غیره باشد. تنها کافی است بر اساس دستورالعملی که به همراه آفری که انتخاب می‌کنید، موجود است، عمل کنید. همچنین شما می‌توانید از راه‌های دیگری مانند انجام بازی، تماشای ویدیو، تبلیغات کلیکی و گرفتن زیرمجموعه نیز درآمد کسب کنید.

به هنگام برداشت درآمدتان از این سایت، تعداد کوین‌های به دست آمده شما که در قسمت موجودی شما به همراه معادل دلاری و بیت‌کوینی آن در سایت نمایش داده می‌شود، به یکی از ارزهای دیجیتال بیت‌کوین و یا دوج‌کوین تبدیل می‌شود که می‌توانید نوع ارز دیجیتال را به دلخواه از میان این 2 نوع ارزی که ذکر شد، انتخاب کنید. در صورتی که بخواهید درآمد خود را در این سایت، به صورت ارز دیجیتال بیت‌کوین دریافت کنید باید میزان کوین‌های شما در سایت به پنجاه هزار کوین برسد. اما در صورتی که بخواهید به صورت ارز دیجیتال دوج‌کوین دریافت نمایید، این مبلغ سی‌هزار کوین می‌باشد.

میزان کمیسیون از طریق معرفی سایت به دیگران در این سایت، برای قسمت فاست آن یا همان کلیک بر روی دکمه Roll، مقدار 25 درصد است. برای قسمت آفرها این مقدار 10 درصد می‌باشد. همچنین برای دریافت درآمد خود به صورت بیت‌کوین و یا دوج‌کوین باید یک کیف‌پول ارزهای دیجیتال که معتبر باشد نیز داشته باشید. در صورتی که کیف‌پولی ندارید، می‌توانید از کیف‌پول کوینومی (Coinomi) که یک کیف‌پول آفلاین است و از ایمنی بالایی برخوردار است، استفاده کنید. برای آشنایی با نحوه نصب کیف‌پول کوینومی و آموزش کار با آن، می‌توانید اینجا را کلیک نمایید. کیف‌پول کوینومی هر 2 ارز دیجیتال پرداختی سایت Cointiply را که بیت‌کوین و دوج‌کوین هستند، پشتبانی می‌کند.

 

برای ثبت‌نام در این سایت، اینجا را کلیک نمایید