سایت آی‌پی ایرانی

 

در این مطلب اولین سایت کسب درآمد ایرانی را خدمت شما معرفی می‌کنیم. سایت آی‌پی ایرانی یک سایت بازدید یا به اصطلاح سورفینگ (surfing) است که شما می‌توانید از طریق بازدید خودکار و اتوماتیک از سایت‌ها از آن به راحتی به کسب درآمد کنید. این سایت دارای چند سال سابقه فعالیت می‌باشد و تا به حال پرداخت‌های آن به صورت منظم انجام گردیده است. سایت آی‌پی ایرانی از معتبرترین سایت‌های کسب درآمد فارسی به حساب می‌آید.

شما به 2 روش می‌توانید از این سایت کسب درآمد کنید:

روش اول همانطور که قبلا گفته شد، کسب درآمد از طریق بازدید خودکار سایت‌ها می‌باشد و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه شروع کلیک کنید تا صفحات سایت‌های مختلف باز شوند و پس از گذر مقدار زمان کمی بسته شوند و این روند به طور خودکار ادامه خواهد داشت. با بازدید هر سایت، مبلغ آن به موجودی حساب شما در سایت آی‌پی ایرانی افزوده خواهد شد. نکته خیلی خوبی که این روش دارد این است که شما پس از زدن دکمه شروع می‌توانید کامپیوتر را رها کنید و به کارهای دیگر خود بپردازید. صفحات خود به خود باز و بسته می‌شوند.

روش دوم کسب درآمد از طریق جستجوی گوگل می‌باشد که در این روش شما می‌توانید با سرچ کردن سایت‌ها در گوگل و باز کردن آنها درآمد کسب کنید. شما باید پس از باز شدن صفحه هر سایت تا پایان زمان مشخص شده آن را باز بگذارید و با اتمام زمان مورد نظر آن را ببندید و به سراغ آگهی یا سایت بعدی بروید.

شما برای دریافت درآمد خود از این سایت باید موجودی‌تان در سایت حداقل بیست هزار تومان باشد تا بتوانید درخواست برداشت موجودی خود را بدهید. پس از درخواست، بعد از مدتی (معمولا دو سه روز) پول به حساب بانکی شما در بیرون واریز می‌شود.

برای ثبت‌نام در سایت آی‌پی ایرانی، اینجا را کلیک نمایید