سایت adBTC

 

در این پست یک سایت سورفینگ (Surfing) را معرفی می‌کنیم که adBTC نام دارد و به ازای کار در آن به شما بیت‌کوین می‌دهد. کاری که شما باید برای کسب ارز دیجیتال بیت‌کوین از این سایت انجام دهید این است که روزانه وارد اکانت خود شوید و چند تبلیغ را ببینید و به ازای مشاهده آن‌ها مبلغی معینی بیت‌کوین دریافت کنید. در این سایت شما می‌توانید از قسمت اتوسورفینگ (Autosurfing) یا بازدید خودکار و قسمت فاست (Faucet) آن نیز درآمد کسب کنید.

این سایت درآمد شما را پس از رسیدن موجودی شما به مبلغِ معینی که تعیین کرده است به کیف‌پول فاست‌پی (FaucetPay) واریز می‌کند. میزان کف واریز یا همان حداقل موجودی لازم برای برداشت، برای حساب فاست‌پی تنها سه هزار ساتوشی می‌باشد. میزان کمیسیون شما از زیرمجموعه‌هایی که معرفی می‌کنید، 10 درصد می‌باشد. برای برداشت درآمد از این سایت، هیچ شرطی وجود ندارد (مثلاً بعضی سایت‌ها شروطی مانند داشتن زیرمجموعه و ... را برای دادن اجازه برداشت به کاربران، تعیین می‌کنند).

برای کسب درآمد از این سایت در فرم سمت چپی که در حساب کاربری شما وجود دارد و در پایینِ جایی که رقم موجودی‌تان را مشاهده می‌نمایید، در قسمت دوم (از بالا به پایین) یا همان قسمتی که بر بالای آن Earn نوشته شده است می‌توانید با کلیک بر روی Surf Ads تبلیغات را به صورت دستی ببینید. برای بازدید خودکار بر روی Autosurfing کلیک کنید و همچنین برای رفتن به قسمت فاست سایت می‌توانید بر روی Faucet کلیک نمایید. برای برداشت موجودی‌تان هم از قسمت اول که در بالای قسمت Earn و در زیر همان جایی که موجودی شما را نمایش می‌دهد، قرار دارد بر روی Withdraw کلیک کنید.

برای انتقال درآمد خود از کیف‌پول فاست‌پی به کیف‌پول اصلی خود، باید یک حساب کیف‌پول معتبر داشته باشید. ما در اینجا کیف‌پول کوینومی را پیشنهاد می‌دهیم که یک کیف‌پول آفلاین است و امنیت بسیار بالایی دارد و همچنین می‌توانید اکثر ارزهای دیجیتال موجود و توکن‌ها را در آن نگهداری کنید.

معرفی و آموزش نصب و کار با کیف‌پول کوینومی

 

برای ثبت‌نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

لینک ثبت‌نام سایت adBTC