سایت Free Bitcoin

 

سایتی که امروز معرفی می‌شود یکی از سایت‌های قدیمی و معروف در زمینه فاست است که به کاربران خود بیت‌کوین پرداخت می‌کند. این سایت Free Bitcoin (فری بیت‌کوین) نام دارد و کار با آن بسیار راحت می‌باشد. این سایت علاوه بر قسمت فاست، قسمت‌های دیگری نیز دارد. یکی از آنها قرعه‌کشی این سایت است که شما به اندازه بلیط‌هایی که دارید، شانس برنده شدن در این قرعه‌کشی یا لاتاری را دارید. هر هفته به 10 نفر جایزه داده می‌شود، که جایزه نفر اول بالغ بر چند میلیون ساتوشی! می‌باشد.

نکته مهمی که در مورد این سایت وجود دارد این است که این سایت به روی آی‌پی‌های ایران بسته است و برای ورود به آن باید حتماً از یک آی‌پی (IP) غیر ایرانی استفاده نمایید.

در قسمت فاست، شما می‌توانید هر 60 دقیقه یکبار بر روی Roll کلیک کنید و مقداری ساتوشی و 2 بلیط قرعه‌کشی دریافت نمایید. این سایت 50 درصد کمیسیون یا پورسانت برای قسمت فاست پرداخت می‌کند.

قسمتی در سایت فری‌بیت‌کوین وجود دارد که نامش Multiply BTC است. استفاده از این قسمت پیشنهاد نمی‌شود چون که احتمال از دست دادن بیت‌کوین‌هاتون در آن بالا است. اگر کسی می‌خواهد از این قسمت استفاده کند حداقل از استراتژی زیر می‌تواند استفاده کند تا ضرر کمتری ببیند:

اگر موجودی‌تان کم هست می تونید از بخش MANNUAL شروع کنید، تو این بخش از استراتژی ضریب 3 استفاده کنید، به چه صورت هست؟
شما برای شروع 1 ساتوشی می گذارید و دکمه HI رو می‌زنید، اگر بردید مقدار رو تغییر نمی‌دید و روی دکمه LOW کلیک می‌کنید،
اگر باختید مقدار رو 3 برابر می‌کنید و همان دکمه رو می‌زنید، مثلا 1 ساتوشی رو می‌کنید 3 ساتوشی و دکمه HI رو می زنید، حالا اگر ببرید 3 ساتوشی بردید و 1 ساتوشی که دست اول از دست دادید هم برمی‌گردد (اینجا 2 ساتوشی سود می کنید).
اگر 3 ساتوشی رو هم باختید، 9 ساتوشی می گذارید و به همین ترتیب ادامه می‌دهید، وقتی 9 ساتوشی می‌گذارید، شما وقتی برنده شوید 9 ساتوشی جایزه می‌گیرید (1 ساتوشی دست اول + 3 ساتوشی دست دوم از دست دادید، ولی 9 ساتوشی برنده شدید ، اینجا شما 5 ساتوشی سود می‌کنید)
این کار رو بیشتر از 10 مرتبه در هر 3 ساعت انجام ندید ، چون احتمال باخت‌تان بالا می‌رود.
ترتیب قراردادن ساتوشی با در نظر گرفتن ضریب 3 به صورت زیر هست :
1- 3- 9 -27 -81 -243 -729 -2187 -6561 - 19683
تو روش ضریب 3 اگر چند مرحله ببازید و ساتوشی بیشتری بگذارید وقتی ببرید سودتان از برد بیشتر خواهد بود.

ترفند ضریب 2 هم وجود دارد که کم ریسک‌تر است ولی درآمدش هم کم‌تر هست،
ترتیب قراردادن ساتوشی با در نظر گرفتن ضریب 2 به صورت زیر هست:
1- 2- 4- 16- 32- 64- 128- 256- 512- 1024- 2048

 

برای ورود به سایت باید از آی‌پی غیر ایرانی استفاده کنید

برای ثبت‌نام در این سایت اینجا را کلیک نمایید

لینک ثبت‌نام سایت Free Bitcoin