سایت یانیک

 

در این مطلب یک سایت جدیدی را معرفی می‌کنیم که یک سایت فاست است و این سایت Yannik (یانیک) نام دارد و یک سایت فاست قدیمی است که چند سال سابقه کار دارد و از سایت‌های مطمئن است که طی این سال‌های گذشته و همواره پرداخت‌های منظمی داشته است. این سایت دو قسمت فاست دارد که هر کدام ارز دیجیتال خودشان را پرداخت می‌کنند. قسمت اصلی و قدیمی‌تر، ارز دیجیتال معروف بیت‌کوین را به کاربران پرداخت می‌کند و قسمت دیگرش که بعدها به این سایت اضافه شده است ارز دیجیتال یوتا (IOTA) را به کاربران پرداخت می‌نماید. فاست اول که بیت‌کوین پرداخت می‌کند از 20 مارس سال 2015 آغاز به کار کرده است و چیزی بیش از 5 سال سابقه دارد و فاست دوم که یوتا پرداخت می‌کند از حدود 2 سال و نیم قبل یعنی در تاریخ 7 ژانویه سال 2018 آغاز به کار کرده است.

شما از طریق 3 روش می‌توانید از این سایت کسب درآمد کنید. روش اول مثل بیشتر سایت‌هایی که ما اینجا معرفی کردیم، دریافت پول به ازای کلیک بر روی دکمه Claim می‌باشد. روش دوم کسب درآمد، از انجام آفرها (Offers) است که در آن شما به ازای کاری که برای یک سایت انجام می‌دهید، ارز دیجیتال دریافت می‌کنید. کارهایی مانند ثبت‌نام در سایت‌ها، شرکت در نظرسنجی‌ها و ... از جمله این کارها می‌باشند. روش سوم کسب درآمد از سایت یانیک، انجام بازی در آن و دریافت پول برای انجام بازی (Game) است. در این دو بخش اخیر، یعنی بخش آفرها و بازی‌ها شما باید دقیقا طبق دستورالعملی که درباره هر کدام از آنها نوشته شده، عمل کنید تا از دریافت درآمد خود در ازای آن کار خاص باز نمانید و پول خود را تمام و کمال دریافت کنید.

این سایت به ازای معرفی اشخاص دیگر نیز به شما کمیسیون یا پورسانت پرداخت می‌کند که مبلغ آن در مورد فاست قسمت اول یا فاست بیت‌کوین، به اندازه 15 درصد از هر کلیک زیرمجموعه است. در قسمت دوم یا فاست یوتا، این مبلغ به 25 درصد افزایش می‌یابد. همان طور که بارها گفته‌ایم، میزان مبلغ کمیسیون در همه سایت‌ها به گونه‌ای است که تاثیری در میزان مبلغی که زیرمجموعه‌های شما دریافت می‌کنند، ندارد و از مبلغ زیرمجموعه‌ها به هیچ وجه چیزی کم نمی‌شود. این به آن معنی است که برای زیرمجموعه‌های شما تفاوتی نمی‌کند که با لینک شما ثبت‌نام کنند و یا به طور مستقیم این کار را انجام دهند و مبلغ پرداختی به آنها در هر دو مورد یکسان است. تنها چیزی که در این میان اتفاق می‌افتد این است که در صورتی که شما با لینک معرف خود ثبت‌نام نکنید و مستقیماً این کار را انجام دهید، باعث می‌شود آن مبلغ کمیسیون به جیب صاحب سایت برود و هیچ چیز آن به معرف شما نمی‌رسد و شما او را از دریافت آن محروم کرده‌اید، در حالیکه برای خود شما هیچ تفاوتی نمی‌کند و مبلغ پرداخت شده به شما در هر 2 صورت برابر است.

اما برای دریافت درآمد خود از این سایت به دو کیف‌پول نیاز دارید. برای دریافت بیت‌کوین خود می‌توانید از کیف‌پول کوینومی که آموزش نصب و کار با آن را قبلا در یکی از پست‌های قبلی قرار داده بودیم، و یا کیف‌پول بلاک‌چین (Blockchain) استفاده کنید و برای دریافت ارز IOTA باید کیف‌پول مخصوص این ارز دیجیتال را داشته باشید که ما به شما استفاده از کیف‌پول Trinity (ترینیتی) را پیشنهاد می‌دهیم که آموزش آن در آینده در سایت قرار داده می‌شود.

این سایت برای پرداخت درآمد بیت‌کوینی شما 2 راه در نظر گرفته است و شما می‌توانید به دو صورت درآمد خود و موجودی خود در سایت یانیک را دریافت کنید:

  1. پرداخت مستقیم به کیف‌پول اصلی شما (پیشنهاد نمی‌شود): راه اول آن است که سایت، درآمد شما را مستقیماً به کیف‌پول اصلی و دائمی شما (به طور مثال کیف‌پول کوینومی) واریز کند که در این صورت باید موجودی شما در سایت یانیک حداقل به سی هزار ساتوشی رسیده باشد و کارمزد انتقال آن هم بالا می‌باشد.
  2. پرداخت به کیف‌پول واسطه فاست‌پی (بهترین راه): اما روش دوم پرداخت درآمد شما به کیف‌پول واسطه یا موقت فاست‌پی (FaucetPay) می‌باشد. کیف‌پول فاست‌پی یک کیف‌پول موقت یا واسطه و به معنای انگلیسی آن یک میکرو والت است. که از طریق آن می‌توانید درآمد خود را از سایت‌های کسب درآمد دریافت کنید و به این گونه است که سایت‌های کسب درآمد، پول شما را مستقیماً به کیف‌پول فاست‌پی واریز می‌کنند و سپس شما می‌توانید مجموع درآمد خود را که در سایت فاست‌پی موجود است را یک جا به کیف‌پول اصلی خود انتقال دهید.

بهترین راه برای شما دریافت درآمدتان به واسطه کیف‌پول موقت فاست‌پی می‌باشد که کارمزد تراکنش ناچیزی دارد و حداقل میزان مبلغی که باید در سایت یانیک داشته باشید تا اجازه برداشت به شما داده شود، نصف روش اول است و شما به محض رسیدن درآمد خود به پانزده هزار ساتوشی می‌توانید آن را به کیف‌پول فاست‌پی خود انتقال دهید.

 

برای ثبت‌نام در سایت یانیک اینجا را کلیک نمایید